Biraz uzun olacak benim 4 tane çocuğum var biri 17.15.6.1 yaşında ve 5. Bebeği istiyordum fakat bebeğim 2 yaşında olunca sonra bağlatacaktım ben 9 ay adet olmadım neyse 10 ay oldum 11 ayda oldum Haziran’ın 20 sinde adet günümdü fakat adet olmadım 4 gün geçti bu arada Mayıs’ta ve Nisa’nda adet oldum adet geçince test yaptım fakat test ikinci çizgisi tam kapak kısmının altından çıktı silik gibi Haziran’ın 10 da felan çok iyi hatırlıyorum kaza yaptı eşim neyse ben adet oldum Haziran 26 sında daha test yapmadım gittim medikalden sprail aldım Temmuz’da takılacaktım ve Temmuz ayında kesinlikle hiç bir kaza olmadı fakat Temmuz da adet olmadı leke gibi bir kaç damla geldi korkudan tekrar test yaptım test pozitif kan verdim kan değerim adetim 8 gün geçtiğinde 3919 çıktı ultrasona koydu doktor tam göremedim dedi kan ver bu durumda ben ne zaman Hamile kaldım kaza olduğunda spermlerin içimde yaşıyor olma olasılığı olabilirmi çünkü tek gün kazdan sonra olmadı kaza felan adet değilde üstünemi gördüm acaba bu kan değeriyle kese görünmezmiydi başına gelen varsa lütfen cevaplayabilirmi