Meri87 Merhaba güzel anneler, Kasım’da doğum olcak inşallah ama ben alışverişimi bitirdim sayılır ( dayanamadım aldımda aldım 🙄🤣) birtek bebek çantasında kararsız kaldım. Decatlonun sırt çantaları kullanışlı olurmu tecrübeli olanlar varsa bilgi verebilirmi yoksa yeni bebek çantalarımı daha iyi olur teşekkür ederim 😊 https://www.decathlon.com.tr/mh500-sirt-cantasi--id_8357823.html
Sibella86 Meri87 ne güzel bitirmişsiniz maşallah. Tek gözlü çantalar kullanışlı olmuyor demişlerdi bana en alttaki şey için çantayı dökmek gerekirmiş. Bebek çantaları daha uygun daha rahatmış.
Mervednr Meri87 kuzenim iki çocuğunu da bu çantalarla büyüttü. Ben spor için almıştım ama bebek çantasıda aldım. Hangisi kullanışlı gelirse onu kullanırım
Mutire Meri87 canım , ama alışverişini bitirmişsjn ne güzel , tam bend Kasım annesi olarak neler aldın bizleri de aydinlat annemiz 🤗😌 ne ciciler aldın miniğine
Badevehande Benimde doğumum Kasım’ın sonu acaba odasını aldın mı kıyafet konusunda bende fazla bile aldım diye düşünüyorum 😂
Meri87 Badevehande herşeyi tamam ıfak tefek şeyler kaldı onlarda 1 haftaya biter ama ben yine almaya devam ederim sanırım 🤣
Gnl0606 Neler aldın canm bebeğinin cinsiyeti ne 😊benimde kasımda doğumum olck sana zahmet olmazsa yazarmısın aldıklarını bu arada bende mi sorun var bilmiyorum açılmıyor resim🥴
Meri87 Mervednr aslında bende öyle yapacağım gibi ama kış zamanı doğacağı için normal spor çantasını daha çok yazın kullanıcam gibi kıyafeti battaniyesi sığmayacak sanırım
Meri87 Mutire şimdi tek tek yazmak inan zor geldi sadece gereksiz bişey almadım zıbından tut hastane çıkışına biberonuna ıslak mendiline kadar aldım gerekli olacak onların listesini yapıp öyle alışveriş yaptım kıyafet fazla aldım sadece
Ozge69 Kasım anneleri toplanmış gibi olmus sanırım bende kasım annesi olcam insaalah ama bende dahankiyafet falan almadım pek bi tek odasini aldik gerisi daha duruyo:)
Meri87 Ozge69 yavaştan almaya başlayın derim sonralarında daha zor oluyo çünkü haraket etmekte zorlanıyor insan
Meri87 Ozge69 aslında 6-9 daha çok almışım çabuk büyüyolar çünkü birden 6 ya geçiş yapıyomuşsun 4 aydan sonra giydirebilirsin en azından ☺️
Glydn Meri87 sanırım bu e bebek indiriminde görmüştüm kraftın çantaları var taş gibi sağlam ve kocaman. Ben onlardan almıştım önceden attım kenara duruyor. Tavsiye ederim fiyatı da iyiydi 69.90 gibi bi şeydi. Bu arada ben de kasım annesiyim ve ufak tefekler dışında ben de hallettim rahatım 🤗fakat kıyafette dozu kaçırmış olabilirm🙄6-9 ve 1 yaş da aldım biraz. Olsun sağlıkla kullansın canlarımız😊
Meri87 Glydn bende 89 tl olan var onu aldım yolculukta falan kullanışlı olur diye düşünüyorum sağlıkla hayırla gelsinler inşallah kuzucuklar 🥰🥰