Arkadaşlar mrb 26+4, günlük gebeyim. Riskli bir gebelik geçiriyorum. Bebek hareketleri bazen gözle görülecek kadar net bazen de iki gündür mesela gözle görülür şekilde değilde sadece ara ara hissediyorum ama şiddetli değil normal mi acaba böyle olan var mı yardımcı olur musunuz lütfen