Kaderkayaa 16+1 günlüguz iki gündür mide ve kasik agrım vardı bugün sabah ta belim ağrıdı ama öğle saatleriydi geçti sonra bi baktım ki çok afedersiniz kahve rengi bir lekelenmem olmuş bu normal mi acaba
Suna_Aysal Kaderkayaa her ihtimale karsi doktorunuza görünün benimde 10. haftaya kadar böyle lekenmelerim oluyordu rahimde kanama alani teshisi konulmustu .
azizeguneyy Kaderkayaa 26. haftalık hamileyim bende hiç kahverengi akıntı olmadı sebebinide bilmiyorum ama lütfen doktora git. bebişe bir şey olmasın🙏🏼
Suna_Aysal Kaderkayaa bana düsük tehditi denmisti sürekli yattim evde sadece wc ihtiYaci baska birsey yapmadim sonra kendiliginden yok oldu suan 25. hafta hersey normal korkma ama doktoruna görün lütfen belki senin hic öyle birsey degildir.