Ben 21.haftadayım yaklaşık 1-1.5 haftadır aynı dertten muzdaribim. Her iki doktoruma da sorduğumda normal ve beklenen bir şey olduğunu, bebeğin ve rahmin genişlemesi ile bağ dokulara da baskı oluştuğunu söylediler. 28.haftaya kadar da devam eder denildi. Sizlere de çok geçmiş olsun.