MinikMucize2019- Arkadaslar dogumdan sonra hasta bezi mi kullandınız nasıl kullanılıyo kac gun taktınız hasta bezi mi hasta külodumu aldınız
Nilveannesi10 MinikMucize2019- e bebekten depend marka kilot pedler var. İçinden 10 tane çıkıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Kullan at bunlar şimdi herkes bunları kullanıyo ben de aldım attım çantaya bi tane
Anneadayiiiii MinikMucize2019- merhaba ben sezeryan oldum depend kullandım e bebekten aldığım çok rahat büyük boy hem dikişimi sıkmadı hemde çok rahat ettim daha sonra hamile kilodu kullanıp orkid takmaya devam ettim
MinikMucize2019- Nilveannesi10 Anladım 10 tanenin hepsi kullanılıyo mu peki . Ve siz mi takıyosunuz hemsiremi
Nilveannesi10 MinikMucize2019- senin kanının gelişine bağlı kullanıp kullanmamak genelde arkadaşlarımda arttı. İlkini zaten doğumhaneye veriyosun orda giydiriyorlar normal kilot gibi