Bugun doktor kontrolum vardı normalde su azlıgı vardı ve sancılarım bu yuzden erken dogum rıskım vardı bugunde bebegın haftasına gore zayıf ve gerıden gelıyor 10 gun dedı basına gelen var mı suan 33+5 iz herhangı bı problem olur mu saglık problemı falan acaba 😔