Minnaksercecik Ayse13 Canım yok ama allahım şifalar versin kaç haftasın düşük nasıl belli oldu kanaman var mı
Rabia4535 Kbrazcan benim.ikisj.birden var kasiklarim.bi taraftan karnim bi taraftan bide mide bulantisi😑
CerenArslan 6+4 olduk bizde 🤰🏻 Miğde bulantılarım başladı, karnımda dehşet bi şişlik var ne yesem sanki dünyaları yemişim gibi rahatsız ediyo halsizlikte cabası hep böylemi gider bu 🙈
Burcu3545 13 ekim gibi doğum herkese ağrısız bir hamilelik diliyorum çünkü ağrıyı çeken bilir anlatılır gibi birşey değil 😪
ElcnErdgnn Rabia4535 canım eğer şiddetli ağrıların varsa bunu doktora kesinlikle bildir yinede ne olur ne olmaz
Cocoshbasil Epelinkiran aynı şekilde bende de oluyor regl ağrısı gibi insan endişe ediyor elinde değil inşallah hepimiz sağsalim bebişlerimize kavuşuruz🙏
Cocoshbasil HlyaHocaolu canım aynısı ben de uykumdan regl olcam ağrısıyla uyanıyorum senin de öyle mi?
HlyaHocaolu Cocoshbasil daha şiddetli canım uykumdan kalkıyorum gün içinde oluyor 10dk sürüyor ama çok kötü yapıyor beni