21 haftalıkken detaylı ultrosona girdim çok şükür hiçbirşey çıkmadı sadece doktor sol uterimde ufak bir çeltik olduğunu söyledi kan sulandırıcı vericem dedi sorduğumda sadece düzenli kullan ilaçla düzelir dedi kullanan veya bi fikri olan varmı bu konuda ☹️Biraz endişelendim