Damlaozddmr Kızlar ya ben hamile kaldığımdan beri ne zaman yatsam ve kalkmaya kalksam belimde kasılma oluyor ve bacağıma vuruyor doktpra sormaya unuttum ve randevuma 2 hafta var sizde de varmı bu şikâyetler çok merak ettim ya.
Tahsey Damlaozddmr ay canım sorma benimde öyle sabahları uykudan uyandırıyor zor Allahimiz sabır bize versin 😥
Seymaugur Damlaozddmr varr 💆🏻♀️ Canım bende hamileliğin başından beri çekiyorum özellikle sol kalcam ağrıyor belim falan doktor olur öyle demişti ortopedi doktoru tanıdık vardı sordum hamilelikte bel ve kalça kemikleri gevşer bu sebeple ağrılar kramplar olabilir dedi dikkat edelim ayarsız ani hareket yapmayalım gebelikte bel fıtığı ve kenik erimesine yakalanan kadın sayısı çoğalmış
Suheda Damlaozddmr ay bendede aynisi canm ya bende bikac haftadir var bende 18haftaligim genelde çok islenince oluyor ama bazen mecbur isleniyosun misafirim geldi bugin yatili baya bi ayakta kaldm belim felaket
Songulcicekkk Benimde 12haftalık bitmek üzere bu ara bendede aynı yataktan kalkarken hata dönmeye çalışırken bile bi anda çok kötü oluyor inşallah böyle devam etmez hepimize geçmiş olsyn
Damlaozddmr Songulcicekkk aynen gece uyurken dönmeye çalışıyorum sanki belden aşağısı kitleniyo kalıyo
Songulcicekkk Damlaozddmr evet maalesef Allah’tan her gece olmuyo bi kaç gün önce oldu ve şu anda öyle ağlayacak gibi oluyorum artık😊
Kubraahlas Calistigim ve kendimi yordugumda aynisi banada oluyor ama baslarda ölüm gibi biseydi esimim destegiyle dogrulabiliyodum
Gamzeclskan Arkadaşlar iyi geceler 😌 sabahtan beri bel ağrısı çekiyorum 11 haftalık gebeyim batıyor tutulmuş gibi canım çok ağcıyor 😦😦
Nurayal Yalancı sancılarınız ne zaman başladı kızlar ben çok korkuyorum 35 1 iz henüz ve bu gece wcdeyken birden bire sancı girdi yatak odasına kadar zor geldim şimdi de yatıyorum korkudan uyuyamıyorum ara ara giriyo gerçek sancı olamaz dimi ya 😭😭
ebrar_Karahan06 ben 4 haftalık gebeyim belim çok ağroyor bişimi olcak acaba diye çok korkuyorm sizce normalmi bu gevelikten yaklaşık 6 ay önce kimyasal gebelik geçirdm
ebrar_Karahan06 ben böbrek nakilli bir anne adayıyım 4 yıl önce babam böbrek verdi tam 4. senem doluyorduki anne olcağmi öğrendim benim gibi olan varmı acaba ☺️