Arkadaşlar dün çok ağrılarım vardı crp değerim 15 çıktı çok yüksek değil ben 130 larda hastaneye yatış yapmıştım ama idrar yollarında da enfeksiyon çıktı.acilde ki doktor Monurol diye antibiyotik verdi , kendi kadın doğum doktorum önceden exfexia diye bi ilaç vermişti. Kadın doğum doktorum maalesef ki yurt dışında ulaşamıyorum hangisini kullanmam gerektiğini ikisini de kullanan bilgisi olan var mı hangisini kullanıyım ?