Öncesinde spiral yatırmayı dususunuyorum bn 29 nisanda doğum yaptım eşim korunuyordu 2 tane çocuğunuz var yeter diyordu isteilmedigi için güveniyordum bnde ama 2 gündür hep 1 sene bekleyelim dikiş yerin tamamen iyilessin tekrar yapalım bi tane daha diyo strese soktu beni güvenemiyorum artık hap kullanamiyorum emzirdigim için hemşire iğne önerdi 3 aylik ama yaramayabiliyormus eğer yaramazsa hep kanama oluyormuş iğnenin etkisi geçene kadar etkiside malum 3 ay zaten yaramaz diye korkuyorum geriye spiral kaliyo onuda hiç istemiyourm arkadaş yatırmıştı diyo çok ağrımış nerdeyse aglicaktim üstüne yaramamış düzensizlik yapmış bu kez çıkarırken daha çok ağrıdı diyor korkuyorum valla🙁karar veremiyorum ama eşine de güven olmaz artık istiyor belli bi valla doğumu bu kadar düşünmedim spirali düşündüğüm kadar😂nasıl takılıyo ağrısı çok oluyormu çıkarırken yatırırken bileniniz varmi??