Merhabalar kizlar. 2 3 ay sonra doğacak olan kizim için bebek arabasi arayışları içerisindeyim. Yalniz gözlemlediğim kadarıyla travel sistem istemiyorum. Çok gösterişli lakin bi okadarsa kullanışsız ve hantal bi ürün bana göre tabikide. Çünkü cevremdeki insanlar ilk travel alip 6. Aydan itibaren baston aldiklarina sahit oldum. Bende baston tarzi kolay pratik katlanabilen hafif bi arabadan yana şansimi kullanmak istedim. Iki iki araba alamam şahşi fikrim. Greentom alip kullanan varmi acaba. Yada yenidoğandan dan itibaren baston model kullanan annelerimiz memnunnudur acaba 🙈