Nuryuksel Glydn aynen canım ilk günler çok yıprattım kendimi ama insanın elinde değil işte birde devlet hastanesindeki doktorlar çok acımasız oluyor hala onun etkisindeyim 😔 Allah’ım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Esraklnc Kizlar banada 26 haftalik hamileyim bebegimin kafasi 24 bucuk haftalik çıktı ultrasyonda varmi boule biseyle karsilasann😑😑
Glydn Esraklnc bir buçuk hafta geriden geliyor demek ki. Benim de son ultrasonda 2 hafta ilerde dedi kafası için. Normal doğumu güçleştiren bi şey ama korkulacak bir şey değil bence sonra dengeleniyor o. Yememem gereken şeyleri söyledi şimdi dikkat ediyorum. Size ne söyledi doktorunuz? 1.
Esraklnc Glydn sordum yemeyle icmeyle alakalı bisey mi diye hayir dedii senin yapacağın bisey yok takipe alacagiz sadece dedi
Cigdemmmm Nuryuksel canim bizdede goruldu iki tarafli olarak 17.haftada goruldu. Suan 19+1im kistler azda olsa kuculdu.
Guulseeen Nuryuksel yiğenimede demişlerdi bunu ama sonradan kaybolmuş şuanda 4.5 yasında 🥰 korkmayın güvendiğiniz doktora devam edin Rabbım sağlıklıca kucağınıza almayı nasip etsn
Umran90 Nuryuksel evet canım bana da 18. Haftamda riskli gebelik doktoru dedi kendi doktorum oraya yönlendirmişti 3 hafta önce gittim kist kaybolmuş beyin gelişimi gayet iyi dedi şu an 24. Haftadayım
Svdsmz Benimde kızımın beyninin iki tarafnda vardı 4. Aydan sonra yok oldular. Zatwn doktorum söylemişti tek başına kist önemli değil baska belirtiler olmaması lazım demişti ki cok şükür başka belirtide çıkmadı kistte yok oldu kendi kendine
Glydn Esraklnc doktorum bana bu tür ilerilikler gerilikler olabiliyor ama ilerleyen haftalarda bu durum toparlıyor demişti. İnşallah bir dahaki kontrolde haftasını yakalamış olur