Anneler bende anne oldum bugun😀adete gore 37 haftalik olan ultrasiona gore 39 hafta gorulen kendi hesabima gore 36 haftalik olan yaramaz oğlum doguldu🤭35 haftadan buraya agrilar sancilar oldu.kismeti buguneymis.kordon dolandi ama sipam😞cok sukur sagl8gi iyidir.yanimda😁minik kalbi atiyor🙈Kizlar boyu o kadar uzunki😂kendim bile sasiriyorum.beni o uzden acidirmis bu yaramaz.37 haftalik 3300 qram olarak dunyaya geldi tosuncukum😋kuveze almadilar.ama sutum gelmiyor😞napcam ben.kesisiz dikissiz dogumum oldu.kendim bile hayretdeyim😃cunki cok aktiv haraket eden birisi olmadim.ayrica cok aldim insallah gider.korse hemen takiyorum.dikisler yokda borucuk yer cok kasiniyor.kendimi zorlayamiyorum.dogum hikayemi insallah paylasirim sizinle.Ama bebeyim kolik cok miz miz.agliyo.bendrn uzak durmuyo.hemsireler apardilar 5 dakika gecmedi getirdiler bana verince sakinlesdi yaramaz.gozlerini zar zor açiyor😁pamuk gibi bembeyaz bakmaya doyamiyorum.🙈insallah dogum hikayemi 1 ay falan diyil en kisa haftalarda paylasa bilirim sizinle.opuyorum hepinizi💙😋