mardinligelin47 ben 86 kg ile hamile kaldım, 6 ayı bitirdim ve şuan 94 üm. Doktorum normal kilo aldığımı sıkıntı yapmamam gerektiğini söyledi. Evet kilolu olmayanlara göre daha zor geçiyor, yatarken kalkarken zorlanıyorum, daha çabuk yoruluyorum falan ama başından beri hiç dert etmedim bunu ve bebeğimle hiç bir sorun yaşamadık, çok şükür herşeyimiz güzel gidiyor. Doğuma kadar 100’ü mutlaka geçerim ama normal doğum için toplamda 15 kg ı geçmemeye çalışacağım.