Bu gün sabaha karşı ölümden döndüm , büyük bir travma yaşadım sabaha karşı düz yatarken ağzıma midemden asit geldi ve tam doğrulamadan nefesim bir anda kesildi , çırpınmaya başladım eşime sert hamleyle aynı anda duvarlara da vurmaya başladım maksimum 30 saniye çarpınmış olabilirim .
Eğer çırpınmayı bıraksaydım belki olmayacaktım ! Eşim de büyük şok yaşadı ben direkt bebeğimi düşündüm ALLAHTAN bebeğim ilerleyen dakikalar içerisinde hareketlendi . Gece çok geç bir şeyler yenmemesi ve asit mide bulantısı olanların yan yatmasını öneriyorum , Allahım böyle bir şey bir daha yaşatmaz inşallah 🙏