Pinar-34 pihtlsma testi yaptirmismiydin gecmis olsun kuzum bende ocakta kurtaj oldum kasimda hamileydim ocak 1de ogrendik hemen testleri yaptirdim arastirma hastanesinde ve 2genimde cikti aspirin kullaniyorum cikmadan oncde mart ayinda kimyasal gebelik yasadim dedim kesin var bendede cok yaygin bsy olmus Rabbim bole uygun gormus deyip yolumuza devm edecegiz napalim bende korkuyorm smdi tekrr denemelere baslacagiz inan korku icimddn gtmiyor boyle de kalp durma postlri okuyuncda tutamiyorum kendimi rabbim yar ve yardimcimiz olsun ben inaniyorum rabbim mucizlerimi bize yasatacak saglikli cocuklrmzi kucagzma alacagz sdce sabir ve dua🙏