Sidelya hiç kalkmama şansım yok canım daha önce akciğer emboli geçirdiğim için hareketsiz kalamıyorum ama sadece evin içinde biraz yürüyorum sonra ya yarı oturur vaziyetteyim ya da sol yana yatıyorum. Bugün tuvalette çok zorlandım o yüzden korkuyorum inşallah daha da azalmamıştır.