Merhaba, gebelik takibimi Dr. İnci Suna Narin yapıyor. Doktorumdan memnunun ama hastane doğum için iyi mi bilmiyorum. Allah kısmet ederse doğumum Ekim’de olacak. Yavaş yavaş hastane arayışına başladım. Özelde fiyatlar ortalama bir rakamda ama daha önemlisi doğum için yeterli mi! Hastane ile daha doğum konusunu hiç konuşmadım, pek tabi kendilerini öveceklerdir. Bu konuyu açmamdaki sebep ise daha önce bu hastanede deneyiminiz oldu mu? Paylaşımlar için şimdiden teşekkür ederim.