06-06060agenetik test yaptırdım ,kürtajdan sonra 2 ay beklemem gerektiğini söylemişti doktor ,bekledim tekrar hamile kalmak istediğimi söyleyince bana bu testi önermişti,kanımda pıhtılaşma sorunu varmış ,bebe aspirini içmeye başladım,bu arada folik asiti hiç bırakmamıştım,o ay hamile kaldığımı öğrendim,şimdi 17.haftadayım.12 haftadan sonra folik asiti bırakıp decavit ve gynoferon kullanmamı istedi doktor,bu arada Bebek aspirini Doğuma kadar devam dedi.