Siner insallah canim benim bile defalarca lekelenmem oldu doktorum şakır şakır kanama olmadıkça korkma dedi bebek kendine yer açarken yada yerleşirken normalmis kahve rengi lekeleme kırmızı ve açık renk olir ve fazla olursa mutlaka doktorunu bilgilendir ama sana tavsiyem yatarak geçirdim ben 9 ayı lekeleme daha az oldu