Tugceuyar İnanılmaz ağrım oluyor adet sancısı gibi bacak arası sızlıyor insanın nst ye girdim 30 larda sancılarım Perşembe kontrolm var ama doktorum bayramda burda olmucakmış kafam cok karışık sezeryan mı olsam normali mi beklesem 🙁 39+1 haftadayız
Kumsalinannesii Tugceuyar norma kadar güzel birşey yok aksi bir durum olmadığı sürece bekle bence ben normal yaptim buda normal olur ins DİE çok dua ediyorum
hunilimom Tugceuyar canım 41 hatta 42.haftaya kadar zamanı var bebeğinin gelişimi için 1 saat bile çok önemli bende ramazan bayramından hemen sonra doğum yaptım 41.haftada benim de hiç sancim yoktu hatta 15den yukarı çıkmazdı karar senin tabi ama ben bekle derim bir sorun yoksa kilosu felan iyiyse bebisin
Tugceuyar Kumsalinannesii peki neden canımm karnım taş gibi oluyo canım cok yanıyor adet olucakmışm gibi karnım agrıyo bazen 🙁
Tugceuyar Kumsalinannesii özel hastane oldugu icin mi acaba Sezaryen e almak istiyorlar :/ ya bayramda doğurursam doktorum da çok iyi o girsin istiyorum doğumuma ama o da bayramda yokmuş :(
Kumsalinannesii Tugceuyar evet özel hastanede genelde sezeryan isteyen çok benim herseyim normal Doğuma dayanamazsın gel sezeryana alalım demesine rağmen hocam herkes nasıl doğuruyorsa bende öyle dogurucam sizden ricam ben istesemde almayın evim ufak başkasına muhtaç olmak istemiyorum dedim sağolsun hep yanımda oldu ve normal yaptım kızım 3.800 doğdu
hunilimom Tugceuyar çok iyi benim 39 da 3 500 dü 41 de 3840 gr doğum yaptım 53 cm bende bayramdan hemen sonra ilk iş günü doğum yaptım ezberlemiş gibi 🤣
Kumsalinannesii Tugceuyar bebeğin kg lütfen değil ins bayrama kadar bekler hayırlısı olsun canim Doğumu kendin yapiosun zaten gönül ister kendi dr un girsin ama hayırlısını dile