Benim ilk bebeğim ama genede hiç bilmeme rahmen daha adet günüm gelmeden kanda negatif görmeme rahmen ben hamileyim dedirtti bana insan anlıyor bu formda çok iyi çünkü heran bebişini konuşmak yada bilgilenmek paylaşmak ve arkadaş edinmek çok iyi geliyor valla iyki varız🙏🙋