Fatos00 Yarın 39+4 olacam suni sancı deneyecek doktorum hiç açılmam sancım yok bebek 4 kilo bekledikçe kilo alıp normal yapamayacağım için bu yola başvurdu olmazsa da sezaryen 😕 şans dileyin bana🙏🏻
Esin_Eva Bende 39+4 oldum çarşamba günü yatış dedi bizede suni sancı denicek banada inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi🙏🏻😌
butterfly4 @Fatos00 Allah yardımcın olsun canım stres yapmamaya çalış, ben de 37 haftalığım, son 3-4 gündür adet sancısı gibi sancılarım var, sende bu şekilde olmuyor muydu
Fatos00 butterfly4 o hep var adet sancısı gibi belimde kasıklarım da ama sancı çıkmıyor açılma olacam kadar o yüzden suni sancı🤦🏼♀️