Karakurt Kızlar 36+1 haftalık hamıleyim ama be kasık ağrım var nede başka bi ağrım normalde kasık ağrılarımın başlaması gerekmez miydi ?
Berna6141 Karakurt bende aynı canim 36 haftalık hanileyim dün aksam nts ye girdim hatta ne agri var ne sızı.
tugba04 Karakurt normal bence illa herkeste olcak diye bisey yok ben 38 haftaligimda benimde hic agrim sancim yok nstde cikmadi bakalim sancisi acilma basladiktan sonra baslayan bile var belli olmaz yani