vuslatim34 Adetimin 20. Günü yani gecikmesinin sabah test yaptım 1 saat sonra kırmızı çizgi oluştu silik filanda değil baya belli çift çizgi.Acaba hamilelik var mıdır.3 gün önce 2.0 dı kan tahlilim
11bsb vuslatim34 20 gün geciktin keşke kan testi yaptirsaydin. Ya da yaptırdın mi orayı atlamis olabilirim?