Reyhanzeynep 30+2 den selam :) Kilosunu boyunu bilmiyorum:) bayramdan sonra kontrole gidicez. En son 29+2 iken 1038 grdık. Bana az geldi bilemedim iyimi değil mi şimdi kilo aldımı :)) Kramp yaşamıyoruz, ağrımız yok. Vitaminlerimiz imomega, gynoferon, decavit.. Ek olarak tiroid ilacı kullanıyoruz ve b12 iğnesi vuruluyoruz haftalık olarak ☺️ Sağlıkla doğsun istiyorum. 29 haftalıkken makat duruştu. İnşallah döner bebeğim normal doğum çok istiyorum. Sizce dönermi sizinki döndü mü ne zaman döndü döndüyse :))