@Busranur_ ben 35 iken şişmişim zannediyormuşum, şuan 37 yim ayaklarım kafam kadar oldu çok komik görünüyorlar😁çok tuzlu da yemiyorum tabi tuzu da sıfıra indirmedim, çok su içiyorum tahlilimde de bir sorun yok, gittikçe de şişliğim artıyor, doktor fazla ayakta kalma dedi olur normal dedi