Bana da doktorum %80 kız dedi 13+2 olduk şükür bende hic bulantı tiksinme vs yaşamadım ama birşey dikkatimi çekti ilk zamanlar hemen hemen her gece rüya görürken son 2 haftadır hiç rüya görmüyorum sizce normal mi hamileler daha çok rüya görür derler kafam bulandı