Su16 Tam 7 haftalık olduğumu öğrendiğim gün geçici ağrı ile küçük lekelenme yaşadım doktorum normal sıkıntı yok dedi iki gün sonra daha yoğun kanama yaşadım bebek dışı kanama dedi geçti rahimde kanama kanalı açılmış böyle olanlar varmı kızlar 😞
Tugbaztrk Su16 bende once lekelenme sonra kanama yasadım canım 7. Haftada sonra yine oldu. Şu an 11 haftayız. O zamandan beri progestan kullanıyorum. Kanama kanalı kısmını bilmiyorum ama doktor ilaç vermedi mi?
Su16 Yarın gene kontrolüm var sadece folkasdni devam ettr dedi bidaha ki kontrolde demir ilacı başlıycam dedi ilk gebeliğim çokk stres hep bi mutsuz ve çokk sıcağım yanıyorum bide kabız allahım bağışlasın yavrularımızı 🙏