Adanur Kızlar 13 haftada aralarda giren bu kasık ağrıları normal midir. Ve gazımda cok oluyo onunda sancısı oluyo.
Zeynepzeze Evet rahim büyüyor kaslar gevşiyor. Ve hamilelik boyunca bu ağrılar oluyor maalesef. Şimdi gelişim dönemindesiniz sonra da bebek büyüdüğü için oluyor 🤷♀️
Adanur Zeynepzeze teşekkürler canım en ufak bi ağrı bile ürkütüyor beni cok hassas oldm hormonlardan mıdır nedir
Zeynepzeze Adanur Hassas olman normal. Çünkü anneler bebeklerini kucaklarına alana kadar rahatlayamıyor. Bir şey mi olacak korkusu var içimizde. Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşaALLAH
Adanur Zeynepzeze valla hemde nasıl inşallah Rabbim hepimize Yavrularımızın sağ salim kucağınıza almayı nasip eder herkese nasip etsin evlat sevgisini