DefneninMilasi Annembilir esencanda surreyya merdene gidiyorum. Ilk bebegiminde takibini ve dogumunu o gerceklestirdi ben memnunum.
Vedatbaran Annembilir esencan hastanesi levent mıhcıoglu on numara bir doktor yeni doğum yaptım bebeğim kuvezd çok üzülüyorum dye her gün aksam gdııp bebeğim bakıp beni arıyor çok iyi bir ınsan
Metehanne Nazlisezgin ben daha önce acıbademe gidiyordum suan son haftalarımdayım doktoru degistirdim diler hanıma başladım cok ilgili bi doktor 👍
sewcan Cok ıkgılıncok anlayıslı sormadan bıle tamamen sızı en ınce ayrıntısına kadar bılgılendıren guler yuzlu sıcak kanlı samımı bır doktor
Yenianne92 Metehanne kacinci haftanizda basladiniz diler hanima ben de son haftalarim da ona basladim da keske daha once baslasaymisim
Dilarasavull44 Avcılarda hospital var esenyurta yakın sadullah yesevi benim doktorum çok iyi bi doktor