Yesimmm93 bende devlette yaptırdım 12haftalıkken saat 2ye randevu vermişti ilk utrasonla ölçümler yaptı evrak veriyo sana onla kan vermeye gidiyosun aynı gün kan veriyosun aç tok fark etmiyo bir hafta sonra sonuçlarım çıkmıştı ölçümlerle kan değerleri karşılaştırıyolar ama hastaneden hastaneye değişir mi bilmem