Baloncuk Bide 2 aylık oldu kendi doktoruma randevu yok baska doktora gitsem bakarlarmi acaba diye düşündüm
Tazeanne0134 Baloncuk kuzum sen böyle düşündükçe bebeğin de etkilenir bende tekim annem de yok yanımda bende 15+0 haftalık hamileyim sen dikkat et ağır kanaman vs olmadiktan sonra da korkma 10 haftalıkmışsın bide 2-3 hafta sonra 3.Ayın bitecek tadını çıkar
Baloncuk Tazeanne0134 insallh canım ya rabbim hayırlısıyla kucağimiza almayı nasip etsin inşallah bebeklerimizi insan ufacık şeylerdn nem kapıyor işte malesf 😊
Hamzaeymen_donmez Baloncuk himm bana da çok yakın değil hastane ama ben tek gidiyorum eşim hiç sormuyo bile nasıl gittin diye kaynanamdan gidiyordum ondan da küsünce tek gitmeye başladım sonra bizimki seslenmez oldu
Hamzaeymen_donmez Baloncuk haklısın cnm ama sen tereddüt etme Allah'ın izniyle sağ salim kucagina alırsın inşallah bebişini bol bol dua et tevekkül tevelallah en hayırlısını bilir bizim için sen içini ferah tut
Baloncuk Hamzaeymen_donmez insallh canım benim amin rabbim tabi herseyin iyisini doğrusunu bilir rabbim gönlümüze göre versin inşallah 😊