Rbs111 Doktor yok bakmıyorlar sonuca . Ben başka hastaneye gidene kadar anlayan yorumlayabilir mi kızlar annemin sonucu. Kist vardı yumurtalıkla birlikte aldılar https://hizliresim.com/mXJ6R4
mmrv Rbs111 Merhaba baktim internetten iyi huylu tümör diyo cok sukur sanirim bisey yok.. acil sifalar annenize.
Rbs111 mmrv çok sağol canım bende baktım ama gözüm hep kötüler gördü rabbim kimseyi hastalıkla sınamasın 😞
Meriss Alanım acil olduğu için cerrahiden çok anlamam ama annene yapılan işlem sonucu iyi huylu tümör çıkmış yinede kötüye dönüşme amaçlı takibini doktor yapar zaten , geçmiş olsun acil şifalar
mmrv Rbs111 yok yok.değil benim saglik konularina ilgim.var da cevremdekiler tahlillerini yollar hatta bakiym diye okuyup arastirmayi cok severim..