Kızlar şeker yüklemem biraz yüksek çıktığı için doktora gittim. İki gün diyet yap dedi. 2 gün sonunda düşmeyince insülin verdi. 3 doz başladım 7 doza kadar çıktım zaten en fazla 8doza kadar vermişti doktor. Sonra cumartesi günü iğneyi elime aldığımda bir kriz geçirdim ve vuramadım. Şimdi iğneyi uzaktan bile görsem elim ayağım titriyor kalbim çarpıyor. İğne fobim yok daha bugün kan aldırdım ama insülin iğnesi aklıma gelince çıldıracak gibi oluyorum.
Bugün yine doktora gittim. Cumartesiden beri insülin kullanmıyorum. Ama 7 doz iğne vurulurken daha yüksekti şekerim. Cumartesiden beri tokluk şekerimi kontrol altına almışım diyetle. Açlık da öyle yüksek değil bir tek sabah açlığım yüksek biraz. Doktor yine iki gün diyet verdi. Yani anlamıyorum insülin hiçbir işe yaramadığı gibi daha çok stres olduğum için daha yüksek çıkıyor şekerim. İnsülin vurulmazken tam sınırda geziniyorum gayet iyi yani.
30.haftadayım artık. Bebeğim iri değil,suyum da çok iyi. Hatta doktorum,gebelik şekeri olan bir annenin bebeği gibi değil maşallah dedi. Bu haftadan itibaren diyetle sıkı bir şekilde kontrol altında tutsam olur mu ki acaba? Çünkü insülin alsam daha yüksek oluyor şekerim 🤷🏻♀️ Asla kaçırmıyorum bir lokma bile. Hatta 2 kilo bile verdim.
Burada bazen görüyorum doktorlar en az 2 hafta diyetle düşürmeye çalışıp öyle insülin veriyorlar ama benimki 2 gün diyet yaptırdı sonra direkt 3 dozla başlattı. Psikolojim bozuldu gerçekten. Şükrediyorum tabi ama hayatımda ilk kez anksiyete krizi gibi bir kriz geçirdim. İnsüline rağmen şekerim düşmeyince sinirlerim bozuldu. Sonra bir baktım insülin almıyorken daha düşük şekerim 🤷🏻♀️Bir de doktora dedim her gün şekerimi ölçerken çok stres oluyorum kalp krizi geçirecek gibi oluyorum yükseltir mi şekerimi dedim. Yükseltir ama olsun sen her gün ölç yine dedi. Ama yüksek çıkıyor öyle 😔 Kafaya öyle taktım ki devamlı soğuk soğuk terliyorum. Bebeğim kasılıyor,çok şükür hareketli ama etkileniyor biliyorum. Kalp krizi geçirecek gibi sıkışıyor kalbim. Hayır benim şekerim 150lerin üstüne çıkmazken böyleysem 200lerde olanlar ne yapıyor bilmiyorum :(