Blabla38 14 haftalık hamileyim. Genital bölgemde siğil oluştu. Bunu yaşayan var mı? Tedaviden sonra tekrar oluşma ihtimali var mı? Aktif olursa normal Doğuma engel olabilir dedi doktor 🙁
Kubuuu1 Blabla38 doğuma yakın oluşursa normal doğum yatirmiyorlar malesef bebeğe geçme ihtimali var. İlaç kullanıyorsunuz sanırım cukmu hamilelikte Bask işlem yapılamıyor geçmiş olsun o zamana kadar çoktan geçmiş olur inşallah
Blabla38 Kubuuu1 inşallah çok teşekkür ederim. Şimdi oluştu tedavisini olucam inşallah. Doğuma yakın tekrar oluşmazsa sıkıntı olmaz inşallah