secl-ahmet @Sevdasoner evet ben de Gor-Sın in taytlarını kullanıyorum, 3 renk aldım sıra ile, gayet memnunum ☺ Onun dışında GEBE mağazasını da tavsiye edebilirim, web sayfası da var ordan da sipariş verebilirsiniz. Fiyatları ortalamanın biraz üstünde yalnız 😔 ben 1-2 tane de düzgün jile-elbise bulunsun diye orayı tercih etmiştim, aklınızda bulunsun.