Kızlar sabah dr a gittim 37. Haftamdayım normal rutin konytroldü.fakat bi 10 gündür ünce ince sızıntı şeklinde suyum sızıyodu ben hep akıntı yada iç çamaşırım terlio herhalde diye düşünüyodum su olup olmadıgını anlayamadım bile.dr a bu durumu söyledim tabi.o da dediki suyun sızmıs senin bebeğin suyu azalmıs dedi bayramdan önce alalım pers yada cuma dedi.per yemek yicem öğlen 12 de aonra 3 te nst ye giricem ona göre ya o gün nst sonucuna göre yada cuma günü sezaryan yapacak.Çok heycanlıyım valla cok korkuyyorum da acıkcası su doğumu da sagasalim bi atlatsak....tabi ben pers ye kadar bebegin hareketlerini takip edeceğim dr o sekilde söyledi.sezaryan mecburi olacak cünkü 3 yıl önce miyom amlyatı olmustum dr riske girmeyelim hiç dedi.Hepinizden dualarınızı beklitorum🙏🏼 İnş sagsalim doğururur buraya da güzel bi doğum hikayesi iliştiririm.Hoşçakalın 🙋🏻♀️