Edaaks 0-3 ayı az alın çok abartmayın 1, 1.5 ay anca giyiyorlar. Ee tabi bebeğin gelişimi de önemli. Ben kızımda 1 yaşa kadar almıştım aslında hiç gerek yokmuş.. Şuan durumlarım sıkışıklıgından dolayı 0-3 ve 3-6 ay akmayı düşünüyorum.
Adetler konusında benimde kafam karışık fakat karar vereceğim artık. Kış bebeği olacagımız için çamaşırlarım geç kuruma durumı olacagı için ,özellikle iç çıtçıtları çok almak lazım.
1 tane 10 lı hastane çıkışı alacagım
2tane 5li alacagım
0-3 aylık ikili , üçlü takımları 4 tane falan alsam diyorum.
3-6 ay takımları 8 tane falan alsam. İlk etapta böyle alıp sonra duruma bakacagım. İkinci bebeğim ama çogu şeyi bende unutmuşum. Kızımdan kalma eşyalards var. Unisex olanları ayırdım çıtçıtlı ve alt pijemalar var. Kış bebekleri 2kat giydiriliyor çünkü.
Battaniyelerimiz falanda var bizim.