hilaliminannesi canım bende 37+4 üm doktorum her nst ye bağladığında sancı çıkıyor ama bana dediği normal sancılar bu haftadan sonra beklememi söyledi belde geçmeyen ağrın suyun gelir yada nişanın gelirse korkma dedi ılık bi duşunu al kendini rahatlat panik olma sonra çık gel dedi ilk Doğum en az 5 saat sürer dedi