Mehsu canım ben detaylı ultrason için 2 hafta önce gittim Sefa bey e memnun kaldım sakinleştiren herşeyi detaylıca anlatan bir doktor hatta bebeğimin safra kesesi biraz büyüktü bende tabi bir sürü soru sordum cevapladı aydınlattı doktorumu yanımda hemen bilgilendirdi ultrason yaparken herşeyi banada gösterdi biz memnun kaldık öyle söyleyebilirim.