Ben 4 hastalıkken acele edip gittim. Acele etmişsin şimdi görmemiz zaten imkansız ki dedi. Ama için rahat etsin gel bakalım dedi. Baktık e tabi göremedik bak dedi. Haftaya çağardı gittim minicik bir kese hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün dedi :) şu bazı doktorlar çok seviyor insan üzmeyi. Başka dr gidiyordum sırf bu yüzden bu dr geçtim iyi ki de geçmişim