Cansutahsin 4,5,6 haftalık anne adaylarımız bu haftalarda ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz ? Kendinizde değişim oldu mu fizyolojik ya da psikolojik? 👶🏻
Berkos Cansutahsin bugün 5+5 birkaç güne kadar kasık ağrım vardı 2-3 gündür kasık ağrım Yok hafiften karın ağrım var sadece... korkuyorum bir şey mi oldu diye 😥😥😥
Esarikay Cansutahsin 5+6 yım pek bı değişiklik yok😀 ilk başlarda kasik ağrım vardı adet sancısı gibiydi sonradan karın agrisina döndü. Ara sıra kasik ara sıra karın ağrım oluyor bı kaç dakika sürüyor. O da siskinlikten olur dedi doktorum😀 4+4 ye kese gördüm şuan merakla kalp atışını bekliyorum 🤗 cumartesi kontrolum var
Haticekaya6666 byd korkmayın bende gittiğimde bebek de kese de yoldu 6 hafta iken gittim kesede gözüktü bebek de 🤲☺
Cansutahsin Kbrazcan benim hem bel ağrım hem sırtım hemde hafif kanamam var motivasyonumu yüksrk tutmaya çalışıyorum sende öyle yap 😌
kader_07 Son adetime gore 6+4 günlük hamileyim yarın doktor muayenem var kese görünür inşallah bakalım
Kbrazcan kader_07 ooo kesede görünür kalp atışıda canım MaşaAllah baya iyi beklemişsin ben 3 kere gittim bile 😂🤣
Cansutahsin kader_07 kesin görünür tatlım görünmezse bile üzülme sekiz haftaya kadar görünmeyebilir imiş 👶🏻😇😍
Kardanadam05072013 Cansutahsin bu aralar hafifledi canm cok sukur kasık agrım ilk baslarda cok agrıyordu tesekkr ederm😊
Sermec 5+1 im kese 4+4 ken gözüktü 9 gun sonra kalp atısı için gıtcem cok az batmam var cok az göğüs agrım cok az da akıntım var bakalım hayırlısı
Cansutahsin byd senin hesabın doğrudur diye tahmin ediyorum 😇 Bizde görmemiştik o haftalarda içini rahat tut bi iki haftaya görürsün 😍