Sldaorcn35 Ne olursa olsun insan merak etmeden duramiyor kızlar.doktora gittiğimizde doktorumuz kesin değil ama sanki erkekmiş gibi duruyor dedi.ama sizce?? Rabbim en basta sağlıklı bebişler nasip etsin,hepimizin yardimcısı olsun🙏 https://hizliresim.com/r0J8W1 https://i.hizliresim.com/r0J8W1.jpg
BetulAskan Sldaorcn35 doktorlar bile yanılabiliyorken burda bunu sormak sana hiç yardımcı olmayacaktır her kafadan bi ses çıkar
Sldaorcn35 Mavilianne doktorda erkek gibi dedi ama.tabiki en onemlisi sağliklı ve hayirli evlat olmasi
Mavilianne Sldaorcn35 benim oğlumun duruşu da böyleydi ve gerçekten erkek bebekle kız bebeğin duruşları farklı oluyor
Mervegrn Sağlıkla gelsin de ☺️ Benim %85 erkek dendi 3 hafta sonra tekrar gittiğimizde kız olduğunu söyledi