Merhabalar. 32. haftamdayim hamdolsun hersey yolunda gidiyor. Bebegimin hareketli masaAllah yalniz denilenlerin aksine gece degilde gündüzleri cok aktif ben hareket halindeyken bile onun hareketlerini hissedebiliyorum. Gece her uyandgmda acaba hareket ediyormu diye bi süre dinliyorum kendimi sabahlari uyandgimda bir süre kalkmadan yatiyorum ben hareketsizken hareket etsin rahat rahat diye ama yok. Ne zaman yataktan kalkiyorum o da kipirdanmaya basliyor. Gün icerisinde oturup izliyorum karnimi cok güzel de bir duyguymus Rabbim isteyen herkese nasip etsin insaAllah. Yani benim diyecegim bebegi gündüz aktif olupta gece ve sabahlari daha sakin hamileler varmi benim gibi merak ettim. 🥰