ayseguloks Eskiden böyle yapıyorlarmış doğru mu bilmiyorum ama benim gibi erken gebelik testlerine çok para harcayanlar vardır eminim :) ne kadar doğru bilmiyorum ama https://i.hizliresim.com/QPpYbv.png https://i.hizliresim.com/p5G8rJ.png https://i.hizliresim.com/BOy6lV.png
Tugce1803 ayseguloks bunların hiçbiri doğru değil canım. Böyle yazılan gibi çıkar sevinir testte çıkmayınca üzülürsün sonra. Arkadaşlar eşlerine denetmişti onların bile pozitifti yani sen düşün
Prensesgeliyor ayseguloks valla eğlence olsun diye hepsini yapmisligim vardır ama yok hiç alakası yok en güvenilir eczaneden aldığımız testler ve kan testi
Aysesiz ayseguloks kesinlikle doğruuuuu eğer adet olacağınız gün yaparsanız çıkıyor ben ilk bebişi öyle öğrendim maalesef kalbi durdu kaybettim 😔
Nnurmehmet ayseguloks Canım 8 haftalık hamileyim ve ben denedim çıkmadı 😂 sırf merak edip yaptım çünkü daha önceleri denemiştim ama hiç olmamıştı dedim birde hamileyken yapayım bakalım ne çıkacak ama sonuç alamadım 😁