tortil21 Kizlar 39+5 deyim. Bugun muayene yapti doktorum, rahimde yumuşama dahi yokmuş. Bekleyecez dedi. Yumusamanın olmasi için ne yapabilirim ? Hemşire tetikleyebilir bu muayene bol bol yuru bugun dedi.
tortil21 LeylaCan hurma cok yedim. Cokda hareketliyim, plates topunu kullaniyorum ama gelecegi yok oglumun 🙄
LeylaCan tortil21 rabbim yardım etsin, bizede zamanında nasip etsin inşallah 🌸 aklına gelirse dua et lütfen 🙏🏼