titebouille Merhaba Hanımlar.. 35+6 haftalığız bebeğim dönmemiş doktor sezeryan olabilir demişti. Bu saatten sonra döner mi ?
Tufan_aras titebouille korkma döner canım bana da aynısını dediler 37 de döndü bol bol yürü soluna yat dinlenirken dahil
CicekGirayBysl titebouille benim bebek 36 da döndü secde pozisyonunda durdum çoğunlukla onun dışında bişi yapmadım.
Selufkaa Canım bebişin Baya büyümüş alanı dar dönmesi diğer haftalara göre zor olabilir. Burda gördüğüm yorumlarda secde pozisyonunda beklemek, süpürgeyle eğilip yeri süpürmek vs deniliyordu bir dene istersen
titebouille Selufkaa nedense hepte sağıma yatarım soluma yatayım azıcıkta inşallah döner teşekkür ederim
Mizgin_47 titebouille etrafinda bi sor .doktoruma dedim byle bir teyzrm var yapsin mj hic sakincasi yok dedi sezaryan olmaktansa yapsin dedi yaptm hic agri flaan olmuyr sadce bebegi uyandiryr o zatrn kendiliginden donuyor
ozlemky titebouille merhaba aslında biraz bebeğin keyfine kalmış bir durum 😊 ben 37 haftama girdim hala dönmedi. Dönmesi konusunda da ümidim kalmadı pek 😶
Mizgin_47 cansin92 karnimi oksadi ondan sonra boyle yan taraflarima hareketler yapti bebek uyansin harekt yapsin diye zaten uyaninca kendiliginden pozisyonunu aliyor